Комунальне некомерційне підприємство "Борщівська міська лікарня" Борщівської міської ради
Міністерство охорони
здоров'я України
 

Порядок організації роботи зі Зверненнями громадян

 

ПОРЯДОК

ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ

ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

у КНП «БОРЩІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ»

 

1. Цим порядком визначено основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у КНП «БМЛ».

2. Особистий прийом громадян в КНП «Борщівська міська лікарня» здійснюється відповідно до ст.22 Закону України «Про звернення громадян» в установленому порядку.

3. Посадові особи у КНП «БМЛ», які здійснюють прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про державну службу», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими актами та цим Порядком.

4. Особистий прийом громадян керівництвом КНП «Борщівська міська лікарня» проводиться в своїх службових кабінетах згідно з графіком проведення особистого прийому громадян.

5. Особистий прийом громадян проводиться за попереднім записом, або в день звернення заявника без попереднього запису (у разі нагальності питання).

Попередній запис громадян на особистий прийом здійснюється секретарем директора, по телефону (03541) 2-16-61, або безпосередньо при зверненні громадян.

Під час попереднього запису громадян на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання, місце роботи, контактний телефон громадянина, зміст порушеного питання.

Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.

6. Особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», ветеранів війни, членів сімей ветеранів війни та постраждалих учасників Революції Гідності здійснюється першочергово.

7. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалось, проводиться у разі, якщо питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.

У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, які його викликали, надається можлива допомога та необхідні роз’яснення.

8. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, уповноваження яких оформлені у встановленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах із цими громадянами.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

9. У разі, якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові пропонується викласти його у формі письмової заяви.

Подана громадянином на особистому прийомі заява розглядається у порядку встановленому законодавством для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, повинно бути оформлене відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

10. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі звернень громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

11. Зареєстровані звернення громадян з відповідними дорученнями передаються визначеним у них відповідальним особам для подальшого розгляду та опрацювання.

12. Контроль за наслідками розгляду питань, порушених громадянами на особистому прийомі у керівництва лікарні, здійснюється посадовими особами, які згідно доручення визначені відповідальними за розгляд звернення.

13. Відповідальна особа по контролю за зверненнями громадян здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі та інформує про це керівництво лікарні.

14. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян і графік особистого прийому громадян керівництвом лікарні розміщуються на стенді у доступному для вільного огляду місці.

 

Телефон прийомної (03541) 2-16-61

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень